23 oktober 2012

Prisa Facebook. Och Wira bruk.

Jag vet, jag brukar ju i stort sett bara skriva om Sörfjärdsstugan och dess omgivningar. Men i söndags var jag på kort utflykt till ett av mina bästa smultronställen - Wira Bruk. En utflykt jag fångade med kameran och som jag så gärna vill dela med mig av. 

Efter utflykten for jag vidare mot Norrtälje för att hälsa på gamla grundskolekompisen Lena. Lena har jag hittat i facabooksfären. Lena och en massa andra från klassen. En hel hög gamla kompisar som jag fått uppdaterade genom dagsform och fotografier på fejjan. Och som jag träffade IRL på Söderrestaurang i förra veckan. Helt otroligt. De allra flesta har jag inte träffat sedan vi slutade 9:an för 37 år sedan. Visst är väl ändå Facebook helt fantastiskt!

Mer skriv blir det inte den här gången. Däremot bjuder jag på en massa fina höstbilder från bästa bästa smultronstället - Wira Bruk.

Lite fallfärdigt på infarten. Men bara här. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar